hello to all the members of this excellent community my curiosity question would be Where can all episodes of planet sketch doubled to Latin Spanish? that you can only find the short ones on YouTube Thank you
Yo te recomiendo que no comentes en este foro si no sabes inglés.
En YouTube puedes encontrar los cortos, pero episodios como tal hay muy pocos. Sugiero que cheques en tandas comerciales del 2004 en adelante, porque según recuerdo, Cartoon Network lo emitía entre comerciales.
Y según tengo entendido, existieron dos temporadas... eso creo. La segunda fue emitida por Canal Once en 2006.
En YouTube puedes encontrar los cortos, pero episodios como tal hay muy pocos. Sugiero que cheques en tandas comerciales del 2004 en adelante, porque según recuerdo, Cartoon Network lo emitía entre comerciales.
Y según tengo entendido, existieron dos temporadas... eso creo. La segunda fue emitida por Canal Once en 2006.
What's that supposed to mean in Spanish?
A translation:
"It's not recommended to post in English when you don't speak the language.
You can find the shorts on YouTube, but complete episodes scarce. I suggest you to check continuities from 2004 and onwards, if I don't remember wrong, Cartoon Network used to air it between commercials.
And as far as I'm concerned, the series had two seasons... I believe. The second season was aired on Canal Once (a national public TV channel) in 2006."
I'm sorry for not posting it in both languages before. That's not going to happen again, I promise!